قدیمی شدن خانه های ویلایی شما علاوه بر اینکه روی نما و ظاهر خانه تاثیر دارد، ممکن است در استفاده و بهره برداری از فضای خانه نیز دچار مشکل میشوید. همچنین خانه هایی که خیلی قدیمی هستند ایمنی پایینی دارند و در تاسیسات، زیرساخت و اسکلت ساختمان نیز مشکلاتی دارند که نیاز به تعمیر یا تعویض است.  با بازسازی خانه ویلایی خود میتوانید فضای جذاب تری داشته باشید. اگر ویلای شما قدیمی است و می خواهید اقدام به بازسازی کنید باید بدانید که در این راه چالش های بسیاری وجود دارد. پس بهتر است صبور باشید. مهم ترین موضوع برای بازسازی خانه ویلایی، انتخاب یک تیم حرفه ای است که بتواند به شما در این زمینه کمک کند. تیم آرین دکور با چندین سال تجربه در زمینه معماری و بازسازی میتواند به شما کمک کند.

بازسازی خانه ویلایی دوبلکس

بازسازی خانه ویلایی دوبلکس ممکن است در فضای داخلی خانه یا نمای بیرونی آن به منظور افزایش ایمنی ساختمانی و بهبود و زیباتر شدن خانه انجام شود. اغلب خانه های دوبلکس متراژ زیادی دارند و در طبقه بالا اتاق خواب ها قرار میگیرد و طبقه پایین به پذیرایی و آشپزخانه اختصاص داده می شود. از این رو بازسازی خانه ویلایی دوبلکس امری زمان بر است. البته این کار بستگی به نیاز مالکان برای بازسازی و حجم کار دارد.

بازسازی خانه ویلایی دوبلکس

اقداماتی که در بازسازی خانه های دوبلکس انجام می شود شامل: ایجاد فضایی جدید در خانه ، به روز و بهبود فضاهای موجود ، به روز رسانی و تعویض تجهیزات الکتریکی و مکانیکی و … است.

بازسازی ویلا دوبلکس

اگر خانه ویلایی دوبلکس شما قدیمی است و قصد بازسازی آن را دارید از توجه به پله های آن غافل نشوید. در خانه های دوبلکس پله ها مرکز توجه هستند. با بازسازی و مدرن کردن آن میتوانید فضای جذاب و زیباتری در محیط خانه ایجاد کنید. حتمما از مصالح مرغوب و با کیفیت در زمان بازسازی استفاده کنید تا خسارت مالی و جانی به وجود نیاید.

بازسازی خانه ویلایی در شمال

خانه های ویلایی موجود در شهرهای شمال کشور، به دلیل نم و رطوبت زیاد و در کل شرایط آب و هوایی که دارد زودتر تخریب و فرسوده می شوند. از این رو، زودتر نیاز به بازسازی پیدا میکنند. امروزه بسیاری از مردم، ویلا های مدرن و لوکس در شمال کشور ساخته اند. از این رو اگر ویلای شما قدیمی و فرسوده باشد زیاد به چشم نخواهد آمد و در هنگام اجاره یا فروش آن به مشکل بر میخورید. با بازسازی خانه ویلایی در شمال کشور، ارزش ملک خود را چندین برابر میکنید. با توجه به اینکه بارش برف و باران در این نواحی زیاد است معمولا فصل بهار و تابستان زمان مناسبی برای شروع بازسازی است.

بازسازی خانه ویلایی

شرکت بازسازی خانه ویلایی

همیشه با فرسوده شدن خانه های ویلایی نمیتوان آن را بازسازی کرد بلکه نیاز به تخریب خانه است. به همین خاطر قبل از اینکه اقدام به بازسازی کنید باید از یک مهندس متخصص بخواهید تا از خانه شما بازدید کند و تشخیص دهد که آیا میتوانید خانه ویلایی خود را بازسازی یا نوسازی کنید یا خیر. فقط یک تیم حرفه ای میتواند به درستی نیاز های خانه شما برای بازسازی را تشخیص دهد. مهندسین مجموعه ما در آرین دکور میتوانند صفر تا صد کار بازسازی خانه ویلایی را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام دهند. شما میتوانید با مجموعه ما تماس بگیرید تا بتوانیم با در این راه به شما کمک کنیم.

تماس با آرین دکور

طراحی و بازسازی محوطه خانه ویلایی

در زمان بازسازی خانه ویلایی خود به محوطه و حیاط ویلا نیز توجه کنید. اگر امکانش هست و فضای مناسب برای قرار دادن  باربیکو و میز و صندلی را دارید، حتما این کار را انجام دهید. سعی کنید از پرتی های موجود در حیاط نیز استفاده کنید و با ایده های خلاقانه به زیبا تر شدن آن کمک کنید.

بازسازی محوطه خانه ویلایی

حتی میتوانید از فضاهای پرت حیاط ویلا برای ساخت استخر نیز استفاده کنید. اینگونه به راحتی میتوانید اوقات فراغت خود را در خانه ویلایی خود سپری کنید و از آن لذت ببرید.

بازسازی حیاط ویلا

نمونه بازسازی منزل ویلایی

خانه ای که می بینید در دهه 1930 ساخته شد، در دهه 1980 برای اولین بار و اخیرا برای بار دوم کار بازسازی ساختمان آن انجام شد. سکنه این خانه زوج جوانی هستند و به دنبال فضای مدرن و ساده ای بودند که نشان دهنده شخصیت، سبک زندگی غیریکنواخت و مهیج و علاقه آن ها به تفریح و سرگرمی باشد. سردرب خانه، یک منحنی جذاب و دو طبقه است که سرِ جای خود از بتن ساخته شده. این قسمت، چهارچوب طرح کلی ساختمان محسوب شده و تصویری از سایبان و بالکن خانه را ارائه میدهد. سرتاسر این سردرب با لعاب پوشیده شده. چوب سیاه بلوط ژاپنی که در کنار سردرب نصب شده، با نمای سفید و مینیمال ساختمان کاملا در تضاد است. نمونه های بازسازی منزل ویلایی را مشاهده فرمایید.

نمونه بازسازی منزل ویلایی
در این بازسازی ویلا هرچه سقف کوتاه در خانه بود حذف شد و به جای آن فضای دلباز و بزرگ ایجاد شد. داخل سرسرا، یک سالن ورودی دو طبقه قرار دارد که با ایجاد شکاف بین ساختمان، یک سالن استراحت رسمی و یک اتاق پیانو به وجود آورده.

بازسازی منزل ویلایی دوبلکس
یک نازک کاری سفارشی و ساخت دست معماران پروژه، به موازای دیوار نشیمن اصلی نصب شده. کفپوش بتنی پولیش خورده این بازسازی منزل ویلایی به طور یکسره تا بالکن چوبی ساختمان ادامه پیدا کرده. بالکنی که برای صرف غذا در محوطه سرباز تعبیه شده.

این نوشته را از دست ندهید: بازسازی و دکوراسیون آپارتمان قدیمی

بازسازی منزل ویلایی
یک زمین چمن در کنار ساختمان ساخته شده که برای پرتاب توپ، بسکتبال و یا والیبال استفاده می شود. در مجاورت زمین ورزش و بازی، یک استخر، جکوزی، حوضچه آب گرم و خانه استخر موجدار قرار دارد.

طراحی معماری خانه ویلایی
پلکان مارپیچی داخل خانه به صورت سفارشی و توسط معماران پروژه ساخته شده. سیاهی خود پله ها با کناره های راه پله سفید رنگ در تضاد است. البته با بقیه فضاهای سیاه و سفید خانه هماهنگی دارد.

طراحی معماری ویلا
طبقه بالا شامل چندین اتاق خواب می شود که یکی از آن ها مُشرف به حیاط خلوت خانه است. پنجره نیم دایره این اتاق، بدون تاریک کردن فضا حریم خصوصی مورد نیاز را برآورده می کند.

طراحی معماری ویلا
حمام دوم خانه، دارای یک پنجره مات می باشد که پس زمینه مناسبی برای وان مستقل محسوب می شود.

دکوراسیون داخلی ویلا

5/5 - (4 امتیاز)