معمولا متراژ خانه های 3 خوابه 120 متر به بالا است و ممکن است هزینه خرید آپارتمان 3 خوابه جدید و مدرن زیاد باشد. به همین دلیل برای خانه های قدیمی با این متراژ، بهترین راهکار بازسازی است. بازسازی خانه سه خوابه شامل تخریب بخش هایی از ساختمان، اضافه کردن فضای جدید به خانه، طراحی داخلی، به روز رسانی سیستم های آب ، برق ، گرمایش و سرمایشی و … است. در کل، بازسازی خانه باعث تامین راحتی و آرامش ساکنین و زیباسازی ظاهر خانه می شود.

بازسازی آپارتمان 3 خوابه 150متری

هدف اصلی از بازسازی خانه سه خوابه، بهبود کیفیت زندگی ساکنان و افزایش ارزش ملک است. در بازسازی آپارتمان 3 خوابه 150متری، رعایت اصول بازسازی، قوانین و ضوابط شهرداری بسیار مهم است. به همین خاطر باید از یک تیم مجرب و مسلط به این اصول و ضوابط، برای کار بازسازی کمک بگیرید. در صورتی که تیم بازسازی حرفه ای و با تجربه نباشد، باعث ایجاد ضرر مالی و جانی برای شما می شود.

ارتباط با آرین دکوربازسازی خانه سه خوابه باید با توجه به نیاز ساکنین خانه انجام شود. برای مثال برای یک خانواده 3 نفره میتوان در زمان بازسازی یکی از اتاق خواب ها را به فضایی برای کار کردن تبدیل کرد و یا اینکه آن را برای مهمانان در نظرگرفت. یکی از مهم ترین نکات در زمان بازسازی خانه های 3 خوابه، توجه به نورپردازی خانه است. بهتر است اتاق کار را در جایی از خانه قرار دهیم که نورگیر تر از مکان های دیگر خانه باشد.

بازسازی ساختمان سه خوابه

تبدیل خانه دوخوابه به سه خوابه

اگر خانه شما 2خوابه است و فضای محدودی دارید و یا اینکه فرزندانتان نیاز به یک اتاق و فضای شخصی برای خود دارند، میتوانید با بازسازی تبدیل خانه دوخوابه به سه خوابه انجام دهید. اگر قصد همچنین کاری را دارید، باید متراژ خانه شما 120 متر به بالا باشد. البته علاوه بر متراژ خانه، باید شرایط کلی ساختمان نیز توسط افراد متخصص بررسی شود تا ببینند آیا میتوان این کار را بدون اینکه مشکل فنی ایجاد شود، انجام داد یا خیر. بهتر است بازسازی خانه سه خوابه بگونه ای انجام شود که کمترین پرتی در خانه بوجود بیاید.

اگر میخواهید اقدام به تبدیل خانه دو خوابه به سه خوابه کنید، میتوانید از مشاوران مجموعه آرین دکور کمک بگیرید. مهندسین متخصص ما میتوانند بصورت حضوری یا آنلاین در این زمینه شما را راهنمایی کنند. برای مشاوره آنلاین، شما میتوانید عکس خانه خود و یا نقشه آن را از طریق پیام رسان ها برای ما ارسال کنید. مهندسین آرین دکور بعد از بررسی خانه شما، در صورتی که از نظر فنی برای این تبدیل مشکلی وجود نداشت، میتوانند با کمترین بازسازی این کار را انجام دهند.

ارتباط با آرین دکور در تلگرام

ایده بازسازی خانه سه خوابه

  • بهتر است هر سه اتاق خواب یا حداقل دو تا از اتاق خواب ها در کنار یکدیگر قرار بگیرند و فاصله کمی از سرویس بهداشتی و حمام داشته باشند.
  • به نورپردازی هر 3 اتاق خواب و پذیرایی توجه ویژه ای داشته باشید.
  • از سبک های مختلفی برای بازسازی خانه سه خوابه خود میتوانید استفاده کنید. اگر به سبک مدرن علاقه دارید، بهتر است در دکوراسیون قسمت هایی از خانه از رنگ مشکی و تیره استفاده کنید تا خانه شما شیک تر بشود.
  • اگر میخواهید تغییر اساسی در منزل خود ایجاد کنید، حتما به بازسازی و مدرن کردن آشپزخانه خود توجه کنید. زیرا در هر خانه ای، آشپزخانه معمولا مرکز توجه است.
  • میتوانید یکی از اتاق خواب ها را به اتاق خواب مستر تبدیل کنید و حتی آن را برای مهمان های خود در نظر بگیرید تا بتوانند با آرامش بیشتری استراحت کنند.

بازسازی خانه 3 خوابه

بازسازی ساختمان سه واحدی با آرین دکور

بازسازی ساختمان سه واحدی ممکن است به دلایل مختلفی انجام شود. گاهی ممکن است در قسمت های مختلف ساختمان، خرابی در زیرساخت یا تاسیسات به وجود آمده باشد و ساختمان 3 واحدی شما نیاز به بازسازی داشته باشد. تیم آرین دکور به دنبال یافتن راهکار حرفه ای و مناسب برای بهبود وضعیت ساختمان شما می باشد. مهندسین ما در مجموعه آرین دکور با استفاده از تجربه و دانش خود در زمینه بازسازی و طراحی داخلی، نیاز های مشتری را بررسی میکنند و با در نظر گرفتن سلیقه آنان اقدام به بازسازی میکنند. بازسازی ساختمان سه واحدی باید با رضایت تمامی ساکنان ساختمان صورت بگیرد.

بازسازی ساختمان سه طبقه

اینجا، یک آپارتمان چندطبقه خانوادگی است که به تازگی بازسازی شده. در این بازسازی ساختمان سه طبقه، کف راهروی ورودی با کاشی های شطرنجی پوشیده شده. یک کمد آینه دار و نیمکت چوبی کنار درب ورودی قرار گرفته که برای آویزان کردن لباس ها و پوشیدن کفش به کار می روند.

بازسازی ساختمان سه طبقه
در این بازسازی ساختمان سه طبقه بعد از عبور از درب های مشکی کشویی که به سبک روستایی طراحی شده اند، وارد فضای اُپن نشیمن و غذاخوری می شوید. اُپن بودن این سالن، به کودکان اجازه می دهد به راحتی به بازی و شیطنت بپردازند. کاناپه مدولارِ آبی، کاملا متحرک بوده و به شکل های مختلف چیده می شود. دیوار سفید رنگ هم صفحه نمایش فیلم هایی است به وسیله پروژکتور پخش می شوند.

بازسازی خانه سه خوابه
اگر علاقه مند به بازسازی خانه خود هستید پیشنهاد می کنم مقاله بازسازی خانه 100 متری را بخوانید

کابینت های مشکیِ آشپزخانه، با کاشی های سفید در تضاد هستند. کابینت های چوبی فوقانی هم ظاهری طبیعی و ارگانیک به محیط داده اند.

معماری داخلی ساختمان سه طبقه
در این بازسازی ساختمان سه طبقه پلکانی که در کنج پذیرایی قرار دارد، بدنه ای چوبی و سفید رنگ دارد که به اتاق های خصوصی طبقه بالا منتهی می شود.

خانه 3 طبقه
دیوارهای سفید این بازسازی ساختمان سه طبقه نوری که از پنجره ها به داخل می تابد را منعکس کرده و در روشنایی محیط تاثیر به سزایی دارند. در این بازسازی خانه سه خوابه، هریک از اتاق خواب ها، رنگبندی مخصوص به خود را دارند. اتاقی که در تصویر می بینید، هدبورد تختخواب از محدوده تخت فراتر رفته و به میزِ کار تبدیل شده.

بازسازی ساختمان سه خوابه
در اتاق خواب بعدی، یک میز آبی می بینیم که مقابل پنجره قرار داده شده. تختخواب، تاشو بوده و نقش کاناپه را هم ایفا می کند. یک ردیف قفسه سرتاسری هم زیرِ سقف تعبیه شده.

طراحی و بازسازی خانه 3 خواب
اتاق خواب سوم به شکل متفاوتی طراحی شده. این اتاق یک کنج مخصوص مطالعه و بازی دارد که فقط از طریق نردبان قابل دسترسی است. زیر این اتاق، یک تختخواب کشودار و میزِ کار زرد رنگ قرار گرفته.

معماری داخلی ساختمان سه طبقه
دیوارهای سرویس بهداشتی، سبز زیتونی هستند. تعداد زیادی کمد و کابینت چوبی در این اتاق هست که برای نگهداری لوازم حمام استفاده می شوند. در این بازسازی ساختمان سه طبقه، قسمت دوش و حمام که کاشی کاری شده اند، به واسطه درب های شیشه ای مات از قسمت روشویی جدا شده اند.

بازسازی خانه سه خوابه

جمع بندی

از آنجایی که برای خرید خانه سه خوابه مدرن و زیبا به هزینه زیادی نیاز است. اگر خانه شما قدیمی است، بهتر است اقدام به بازسازی آن بکنید. اینگونه میتوانید با هزینه کمتری، یک خانه سه خوابه شیک و زیبا داشته باشید. بازسازی خانه سه خوابه با اهداف و دلایل مختلفی ممکن است صورت بگیرد. با توجه به نیاز ساختمان و ساکنین آن باید کار بازسازی را انجام داد.

5/5 - (2 امتیاز)