هدف از دکوراسیون داخلی شرکت ، بهبود وضعیت ظاهری آن است.  اگر طراحی داخلی شرکت شما جذاب و زیبا باشد، باعث می شود مشتری و کارکنان شما حس مثبتی را از محیط دریافت کنند. یکی از نکاتی که در دکور شرکت باید در نظر بگیرید، تامین راحتی و نیازهای کارکنان است. در این مقاله قصد داریم نمونه هایی از دکوراسیون داخلی شرکت های مهم را بررسی کنیم تا شما بتوانیددر این زمینه ایده بگیرید.

اهمیت دیزاین شرکت 

تصور کنید در یک شرکت قدیمی که برای دیزاین داخلی آن هیچ اصول و نظمی وجود ندارد مشغول به کار هستید. قطعا انرژی کافی برای کار کردن را نخواهید داشت و فقط به فکر تمام شدن ساعت کاری و فرار از آن محیط به سمت خانه خود هستید. باید بدانید که دیزاین شرکت اهمیت بسیاری در روحیه کارکنان و افزایش راندمان کاری آنان دارد. اگر محیط شرکت مدرن و جذاب باشد و بگونه ای طراحی داخلی آن انجام شده باشد که نیاز کارکنان را تا حد ممکن برطرف شود، کارمندان شما با عشق و علاقه بیشتری کار خواهند کرد. همچنین مشتری های بیشتری نیز به شرکت شما جذب میشوند.

تماس با شرکت آرین دکور

اگر قصد دارید برای شرکت خود دکوراسیون داخلی اصولی انجام دهید، باید به شما تیم آرین دکور را معرفی کنم. آرین دکور با سال ها تجربه میتواند یک دکوراسیون حرفه ای را برای شرکت شما انجام دهد.

چرا برای طراحی داخلی شرکت، تیم آرین دکور را انتخاب کنیم؟

  • مهندسین مجموعه ما سال ها در زمینه طراحی داخلی و بازسازی تجربه دارند.
  • ایده های خلاقانه و جدید بسیاری را برای دکوراسیون داخلی شرکت ساختمانی شما بکار میبریم.
  • با مناسب ترین هزینه برای شما کار دکوراسیون داخلی را انجام می دهیم.
  • از تمامی فضای شرکت شما در زمان دکوراسیون داخلی استفاه می کنیم تا کارایی فضای شما بیشتر شود.
  • با توجه به ضوابط و استانداردها دکوراسیون شرکت شما انجام می شود.

دکوراسیون شرکت ساختمانی

این ساختمان، دفترِ اصلی یکی از شرکت های ساختمانی  است. این شرکت قصد دارد با طراحی و ساخت و ساز هوشمندانه، تحول بزرگی در این صنعت ایجاد کند. هدفی که در تک تک اتاق ها و اجزای این ساختمان به وضوح مشخص است. این دکوراسیون داخلی شرکت ساختمانی حاصل ترکیب برنامه ریزی حساب شده، چیدمان دقیق، عناصر چوبی، رنگ سفید و البته رنگ قرمز است. همه هدف این مجموعه، ایجاد فضایی بود که مشوق همکاری، برقراری ارتباط و استفاده از تکنولوژی امروزی باشد.

دکوراسیون داخلی شرکت ساختمانی

در طراحی این شرکت ساختمانی، طراح پروژه سعی کرد با حفظ بخشی از مصالح و خصوصیات قبلی ساختمان، یک نتیجه قابل قبول ارائه کند. قاب بزرگ و قرمزی که به محض ورود به دفتر می بینید، مثل یک قاب عکس، چشم اندازهای زیبای شهر را در دل خود جا کرده. این قاب بزرگ و قرمز، که به وسیله نورپردازی های هاله وار جلوه گرفته، یکی از جسورانه ترین اقدامات طراح در این پروژه بوده. تعدادی میز و صندلی راحتی در این اتاقک قرار گرفته که برای نشستن مهمانان یا برگزاری جلسات و تعامل های گروهی، بسیار مناسب است.

طراحی معماری اداری

فضای داخل شرکت، به صورت L طراحی شده. راهرویی که به موازای کمدهای شخصی پرسنل و یک گالری هنری ساخته شده، دو ضلع این فضا را به هم متصل کرده. یک ضلع با دفاتر اداری شخصی، و ضلع دیگر با اتاق های کار جمعی پر شده. این اتاق، پرسنل را به همکاری و تعامل فکری و نظارت پروژه ها از راه دور تشویق می کند.  در قسمت انحنای طرح L، یک میز کار بزرگ قرار دارد که به فضای سنتی و معمولی شرکت، کمی تنوع می دهد. این میز، یک فضای پرنور و وسیع برای همکاری و گپ و گفت صمیمانه پرسنل است.

طراحی معماری شرکت ساختمانی طراحی داخلی شرکت ساختمانی

طراحی داخلی شرکت مهندسین مشاور

 این شرکت اخیرا تصمیم گرفت دفتر کارِ خود را که در طبقه بیست و یکم ساختمانی که واقع شده، تغییر دکوراسیون داده و گسترده تر کند. این فضای 900 متری، با همکاری هولدینگ  و یکی از شرکت های طراحی داخلی بومی، به چیزی که می بینید تبدیل شد. در ادامه طرح هایی از این دکوراسیون داخلی شرکت مهندسین مشاور مشاهده می نمایید.

طراحی دفترکار مدرن دکوراسیون مدرن شرکت مهندسین مشاور
این طراحی داخلی شرکت مهندسین مشاور از یکی از بی نظیرترین چشم اندازهای شهر برخوردار است که تنها به خاطر نوع نقشه کشی فضا امکان پذیر شده. طراحی داخلی خلوت و ساده شرکت، به طرز غیرقابل باوری همه نیازهای مشتری را برآورده می کند.

این مقاله را از دست ندهید: طراحی داخلی شرکت با آجر

طراحی شرکت مهندسین مشاور
نقشه یکسره و باز این اداره، شامل فضاهای عمومی و اتاق های خصوصی و بسته ای می شود که پرسنل رو به رشد شرکت را به تعامل و ابتکار تشویق می کند. اتاق استراحت، با کاناپه و میز دکور شده و محلی برای گردهمایی پرسنل، گپ و گفت بیشتر و شکل گیری گروه های کاری به شمار می رود.

طراحی داخلی شرکت

 اتاق کنفرانس شیشه ای با جدیدترین امکانات تکنولوژی تجهیز شده اند. رنگبندی مونوکرومی که در دکوراسیون به کار رفته، از نور طبیعی موجود در محیط استفاده بهینه کرده و فضایی دلباز و پرنور در دکوراسیون شرکت مهندسین مشاور به وجود می آورد. علاوه بر رنگ های خنثی، از مشکی و سفید هم برای تمیزی و طراوت ظاهر اداره استفاده شده.

طراحی اتاق کنفرانس معماری داخلی شرکت مهندسین مشاور

دکوراسیون داخلی شرکت بازرگانی

در این دکوراسیون شرکت بازرگانی، چوب بلوط با رنگ گرم خود در کنار سطوح بتنی خودنمایی کرده و نمایانگر اصالت است. قاب مشکی پارتیشن های شیشه ای، نسخه مدرن درب های سنتی به شمار می رود. درمقابل، بعضی از شبکه های این پارتیشن ها با کاغذ برنجی پوشیده شده.

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

پنل های کشویی، تردد و استفاده از اتاق ها را بسیار راحت می کنند چون در عرض چند ثانیه یک حریم کاملا خصوصی ایجاد می شود. در این دکوراسیون داخلی شرکت بازرگانی، لابی اصلی مثل بقیه ادارات میز پذیرش ندارد. مهمانان بعد از ورود به ساختمان مستقیم به سالن استراحت و انتظار می روند. اتاق های جلسه از طراحی ساده و در عین حال بسیار گرم و صمیمی برخوردار هستند. از عناصر صمیمی و دلنشین این اتاق ها میتوان به کاغذدیواری های برنجی و پایه چراغ های مسی اشاره کرد.

مقاله مرتبط: طراحی دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون داخلی شرکت بازرگانی

دکور شرکت خدمات کامپیوتر

یکی از معروف ترین شرکت های خدمات کامپیوتر، به تازگی دفتر جدید خود را تاسیس کرده. ویژگی های تاریخی و قدیمی این ساختمان مثل تراس بیرونی در طول بازسازی دست نخورده باقی ماندند تا با دکوراسیون داخلی شرکت خدمات کامپیوتر به فضایی ایده آل برای پرسنل جوان ولی باتجربه شرکت تبدیل کنند.

دکور شرکت خدمات کامپیوتر

دیزاین شرکت خدمات کامپیوتر

در طراحی داخلی این فضا، به تاریخچه و قدمت ساختمان توجه بسیاری شده. این شرکت، نرم افزاری طراحی کرده که به افراد کمک می کند در هر نقطه ای از شهر محلی برای پارک خودروی خود پیدا کنند. وجود رنگ های روشن در دکوراسیون داخلی ساختمان، بازتابی از روحیه فعال و آمادگی شرکت در انجام این مسئولیت است.

دیزاین شرکت

آینده نگری و قوه تخیل این شرکت در تک تک نقاط ساختمان به چشم می خورد. به محض ورود با یک سالن پذیرش مرسوم و سنتی روبرو می شوید که در مجاورت یک سالن استراحت قرار دارد. سالن استراحت برای خوشامدگویی به ارباب رجوع و تشویق آن ها به تعامل اجتماعی است. جزئیات و ریزه کاری های حساب شده در این دکوراسیون داخلی شرکت خدمات کامپیوتر کیفیت کلی طراحی این ساختمان را بالا می برند. دیزاین شرکت خدمات کامپیوتر

این ساختمان از یک طبقه مخصوص آسانسور برخوردار است که تا قبل از این بازسازی بلااستفاده مانده بود. تیم طراحی تصمیم گرفت این فضا را به یک سالن بزرگ و  پر از میز کار تبدیل کند. فضاهای عمومی و شلوغ مثل اتاق کنفرانس و کافه در جلوی ساختمان قرار دارند، و انتهای ساختمان که ساکت تر و دلبازتر است به فضاهای خصوصی تعلق دارد.

طراحی شرکت خدمات کامپیوتر

این دکوراسیون داخلی شرکت خدمات کامپیوتر با بودجه محدودی انجام شده. به همین خاطر طراحان مجبور شدند از ویژگی های منحصر به فردی استفاده کنند که نهایتا یک فضای باکلاس و شیک ولی راحت به وجود بیاورد. خصوصیاتی مثل: لوستر سفارشی و جذاب، منسوجات انتزاعی و کفپوش های زاویه دار. تیم بازاریابی این شرکت تعدادی مبلمان و طرح گرافیکی پیدا کرده و خریداری کردند تا طراحی دکوراسیون داخلی این ساختمان تکمیل شود. نتیجه همه این زحمات، تلفیقی است از روحیه و طراوت جوانی و بلوغ و پختگی، که بازتاب دهنده شخصیت و روحیات پرسنل شرکت است.

معماری داخلی شرکت خدمات کامپیوترمعماری داخلی شرکت

کلام آخر

ما در طول روز بیشتر وقت خود را در شرکت و دفتر کارمان میگذارانیم. از این رو، محیط شرکت برای ما اهمیت بسیاری دارد. اگر شرکت شما دکوراسیون مناسب و زیبایی نداشته باشد روی انرژی شما و د ر نتیجه روند کاریتان تاثیر می گذارد. دکوراسیون داخلی شرکت، نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد و قطعا در زمان انجام آن با چالش هایی مواجه می شوید. چرا که در طراحی دفتر، باید نیاز و راحتی افراد زیادی تامین شود. در این مقاله سعی کردیم دکوراسیون داخلی 4 شرکت مهم را بررسی کنیم.  اگر شما قصد تغییر دکوراسیون شرکت خود را دارید میتوانید با مجموعه آرین دکور در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)