بازسازی داخل منزل علاوه بر افزایش مقاومت و ایمنی منزل شما، با هزینه مقرون به صرفه، تنوعی را در محیط خانه ایجاد می کند. امروزه بازسازی فضای داخل خانه بیشتر از نما و فضای بیرونی آن رایج شده است. اکثر مردم ترجیح می دهند در منزل فعلی خود مستقر باشند و در صورت نیاز در آن بازسازی انجام دهند تا اینکه اقدام به خرید خانه ای جدید کنند.

شرکت مهندسی آرین دکور 0 تا 100 کار بازسازی را با بالاترین کیفیت و هزینه مناسب برای شما انجام میدهد.

تماس با آرین دکور

بازسازی داخلی منزل شامل چه کارهایی می شود؟

گاهی منزل شما نیاز به تعمیراتی دارد و برخی قسمت های خانه تخریب شده است. در این موارد باید ابتدا یک شرکت معتبر را پیدا کنید تا بتواند مشکل اصلی منزل شما را بیابد و آن را رفع کند. اما بعضی اوقات افراد نیاز دارند بازسازی داخل منزل را برای مدرن و شیک شدن خانه خود انجام دهند. در این مورد می توان اقدامات بسیاری انجام داد. در کل، بازسازی داخلی منزل میتواند شامل موارد زیر بشود که با توجه به نیاز خانه انجام میشود:

  • لوله کشی
  • تعویض در و پنجره
  • گچکاری
  • نورپردازی
  • نقاشی
  • بازسازی سقف
  • ​بازسازی کفپوش
  • تعویض کابینت آشپزخانه
  • و…

بازسازی داخلی منزل با آجر

اگر قصد بازسازی داخل منزل خود را دارید باید به شما بگویم، یکی از عناصر زیبا و جذاب که میتوانید در منزل خود استفاده کنید انواع آجر های دکوراتیو است. با طراحی یک دیوار آجری در منزل خود فضای گرمی را در محیط  ایجاد میکنید. به خصوص اگر به سبک سنتی علاقه مند هستید، استفاده از آجر گزینه مناسبی برای شما است.

بازسازی داخل منزل با آجر

شما میتوانید در قسمت های مختلف خانه از آجر های دکوراتیو استفاده کنید. مثلا میتوانید دیوار پشت تلویزیون را با آجر، به زیبایی طراحی کنید. در این تصویر بازسازی داخل منزل با آجر انجام شده است. یک تی وی وال آجری طراحی شده است که به فضای منزل جلوه خاصی بخشیده است.

بازسازی داخل منزل

طراحی و بازسازی حیاط با آجر 

یکی از مصالح پر کاربرد در بازسازی حیاط منزل، آجر است. به خصوص در حیاط خانه های ایرانی این عنصر بسیار مشاهده می شود. شما برای بازسازی داخل منزل حتما نیاز به هزینه های گزاف ندارید. بلکه میتوانید با ایده های جدید و خاص یک خانه فوق العاده داشته باشید. یکی از اقداماتی که برای این امر میتوانید انجام دهید، کمک گرفتن از تیم مجرب آرین دکور است.

بازسازی حیاط خانه با آجر

در این نمونه تصویر حیاط آجری را مشاهده میکنید که بسیار جذاب طراحی شده است و یک فضای گرم و صمیمی را برای استراحت کردن و گذراندن اوقات فراغت ایجاد کرده است.

نمونه طراحی خانه آجری

خانه ای که امروز به شما معرفی می کنیم، نتیجه بازسازی بی نظیرِ یک گاراژ تجاری است. تنها با کمی تغییر در نمای بیرونی و بازسازی داخل منزل می توان از چنین ساختمان هایی، یک خانه مسکونی درآورد.

این بازسازی و طراحی داخلی خانه آجری با طراحی و نقشه کشی هوشمندانه به یک خانه دلباز و پرنور تبدیل شده. به محض ورود، با یک سالن طولانی و پرنور مواجه می شوید که روشناییِ خود را از حیاط داخلی خانه تامین می کند. حیاطی که به این فضای مدرن و شهری، طبیعت را یادآوری می کند.

بازسازی و طراحی داخلی خانه

بازسازی داخل منزل با فولاد مشکی، آجر بازیافتی، بتن و الوار چوبی انجام شده. این مصالح نه تنها مقاومند، بلکه با ظاهر گرم و پرحرارتِ خود بین تاریخچه صنعتی ساختمان و کاربری جدیدش، توازن برقرار می کنند. این خانه مدرن و صنعتی که تنها یک طبقه دارد، دیوارهای آجری بی نهایت زیبایی دارد که سرگذشت ساختمان را از ذهن بیننده پاک می کند.

بازسازی داخلی خانه آجری

مقابل کابینت های آشپزخانه، یک جزیره بزرگ قرار دارد که تعدادی چراغ آویز بتنی در بالای آن خودنمایی می کنند. این جزیره، درواقع میزی است که 4 نفر ظرفیت دارد. پشت جزیره و اتاق نشیمن، یک دیوار آجری هست که به ما یادآوری می کند این خانه زمانی یک گاراژ تجاری بوده. آشپزخانه یک کانتر بتنی، تعدادی کابینت چوبی و فلزات مشکی دارد. در این عکس یک پلکان دیده می شود که به طبقه بالا منتهی می شود. هیچکس نمی داند طبقه بالا چه خبر است.

این نوشته را از دست ندهید: بازسازی خانه های قدیمی
در بازسازی داخل خانه آجری از بافت های متعدد و متنوعی استفاده شده که جذابیت خانه را بیشتر کرده. مثل قالی کف اتاق نشیمن. حضور درب و دیوارهای شیشه ای باعث می شود ارتباطی یکسره بین فضای داخل و خارج خانه برقرار شود.

معماری با آجر در منزل مسکونی
دیوارهای شیشه ای، درواقع درب های کشویی ای هستند که داخل و خارج خانه را به هم وصل می کنند. با باز شدن این درب های شیشه ای، هوای تازه وارد خانه می شود. یکی دیگر از وسایلی که توجهم را جلب کرد، سیستم قفسه بندی روی دیوار است که تلویزیون و تعدادی از لوازم شخصی و دکوری صاحبخانه را به نمایش گذاشته.

بازسازی داخلی منزل
مقابل اتاق نشیمن، حیاط داخلی قرار دارد که با تعدادی گل و گیاه تزئین شده. به نظرم این حیاط محل استراحت و مطالعه، و حتی غذا خوردن اعضای خانواده است.

بازسازی و طراحی داخلی خانه آجری
حفره هایی که روی سطح چوبی کابینت های فوقانی ایجاد شده، یک طرح کاملا هنری و خاص به این فضا داده. هماهنگی و هارمونی جالبی بین کابینت ها و کانتر بتنی آشپزخانه برقرار است.

بازسازی فضای داخل خانه
در آخرین عکس، یک دورنمای کلی از این خانه می بینید. شاید کوچک باشد، ولی از زیبایی و ظرافت چیزی کم ندارد. مهم این است که همه تجهیزات و امکانات لازم برای یک زندگی خانوادگی را دارد.

طراحی خانه آجری
شما را نمی دانم ولی من عاشق این خانه شدم! از تماشای دیوارهای آجری سیر نمی شوم! استفاده از چوب و مصالح مختلف در بازسازی و طراحی داخلی خانه آجری طبیعی بودن فضای خانه را چند برابر کرده. باید به شرکتی که مسئولیت بازسازی ساختمان را به عهده داشته تبریک گفت چون موفق شدند از یک گاراژ قدیمی، یک خانه زیبا و دنج و خودمانی دربیاورند. جالب ترین قسمت اینجاست که این خانه هیچ شباهتی به یک گاراژ ندارد. چنین پروژه هایی نه تنها الهام بخش ما هستند، بلکه ثابت می کنند برای رسیدن به خواسته هایمان، نیازی به یک فضای بزرگ و دردندشت نداریم. در یک فضای کوچک و کم جا هم می توان به نتیجه ایده آل رسید!

5/5 - (2 امتیاز)