برای ایجاد تغییرات اساسی یا جزئی در ساختمان، بازسازی بهترین گزینه است. اگر خانه شما قدیمی است، با بازسازی آن میتوانید با هزینه کمتری یک خانه جدید و شیک داشته باشید. امروزه اغلب مردم سبک مدرن را می پسندند. با بازسازی ساختمان به سبک مدرن میتوانید تغییر زیبا و چشمگیری را ایجاد کنید. برای این کار مهم ترین نکته، بکار بردن ایده ای خاص و کمک گرفتن از یک مجموعه با تجربه است. گروه آرین دکور با سال ها تجربه در این زمینه میتواند به شما کمک کند.

بازسازی مدرن خانه

باید بدانید که امروزه سبک مدرن طرفداران بسیاری دارد. اگر خانه شما قدیمی است و قصد بازسازی آن را دارید، بازسازی مدرن خانه گزینه مناسبی برای شما است. در بازسازی ساختمان به سبک مدرن باید از متریال و مصالح ساده استفاده کنید. این سبک برای افرادی که به سادگی علاقه دارند بسیار مناسب است. با بازسازی خانه قدیمی خود به سبک مدرن، ارزش آن را برای فروش یا اجاره نیز افزایش میدهید.

شرکت مهندسی آرین دکور، آماده ارائه تمامی خدمات بازسازی است. مهندسین ما با توجه به سلیقه مشتری کار بازسازی را انجام میدهند. اگر قصد بازسازی ساختمان به سبک مدرن را دارید، حتما با مشاورین ما در مجموعه آرین دکور تماس بگیرید.

ارتباط با آرین دکور

بازسازی مدرن نمای ساختمان

شما در زمان بازسازی ساختمان خود علاوه بر توجه به فضای داخلی، باید به نمای آن نیز توجه کنید. نماهای قدیمی معمولا از جنس سنگ و آجر های قدیمی هستند. شما با بازسازی مدرن نمای ساختمان میتوانید جلوه ویژه ای به آن بدهید.

در بازسازی نما به سبک مدرن میتوانید از شیشه استفاده کنید. شیشه نور طبیعی خورشید را به داخل ساختمان منعکس می کند و بسیار شیک است.

نمای مدرن ساختمان

در بازسازی ساختمان به سبک مدرن، بهتر است از متریال هایی با رنگ روشن برای نما استفاده کنید. همچنین سعی کنید یک نمای ساده و شیک طراحی کنید. از بکار بردن نورپردازی های مدرن نیز برای نمای ساختمان خود غافل نشوید. با نورپردازی مناسب میتوانید جذابیت ساختمان را چندین برابر کنید.

ویژگی بازسازی به سبک مدرن

برای بازسازی ساختمان سبک های بسیاری وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. برای اینکه بتوانید سبک دلخواه خود را پیدا کنید باید نمونه کارهای بسیاری را مشاهده کنید. سبک مدرن یکی از سبک های پرکاربرد برای بازسازی خانه است. بازسازی ساختمان به سبک مدرن ویژگی هایی دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • نورپردازی در این سبک اهمیت بسیاری دارد. بهتر است تا جای ممکن با قرار دادن پنجره های بزرگ و مناسب، از نور طبیعی برای داخل ساختمان استفاده کنید.
  • در این سبک باید سادگی را در اولویت قرار دهید و از وسایل ساده و شیک برای بازسازی استفاده کنید.
  • کفپوش های جدید و مدرن را جایگزین کفپوش های قدیمی خود کنید.
  • چرم، فولاد، کروم، شیشه، سنگ و… از مصالحی هستند که  در سبک مدرن بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.
  • تمامی متریال هایی که در خانه استفاده میکنید باید مطابق با مد روز و جدید باشند.
  • میتوانید در بخش هایی از خانه از تکنولوژی و فناوری های جدید استفاده کنید. مثلا میتوانید سیستم گرمایش و سرمایش و نورپردازی ساختمان را هوشمند کنید.

نمونه بازسازی مدرن ساختمان

این آپارتمان متعلق به دهه 70 میلادی بوده و پس از بازسازی ساختمان به سبک مدرن، نه تنها به سبک جدیدی تقسیم بندی و بسیار پرنور تر از قبل شده، بلکه صاحب سبکی مشخص و ظاهری کم و بیش شهری- صنعتی شده.

بازسازی ساختمان به سبک مدرن

بازسازی ساختمان به سبک مدرن
دیوارها و تیرچه های بتنی سقف، استفاده مکرر از پارتیشن های شیشه ای با چهارچوب های فلزی مُد روز (از جمله پارتیشن چرخشی شاخص که نقطه کانونی دکوراسیون خانه به شمار میرود)، و پرداخت های ساده و طرح قدیم، دست به دست هم داده و فضایی کاملا معاصر و صاحب سبک به وجود آورده اند.
بازسازی ساختمان به سبک مدرن
در بازسازی ساختمان به سبک مدرن اتاق های ساده و مستطیلی نشیمن مرکزی که سرشار از نور طبیعی هستند، آشپزخانه با مبلمان مینیمال و مکعبی، وسایل خانگی و سازه های سفارشی و جعبه ای شکل ترکیب شده. اتاق غذاخوری با مبلمان معاصر و ظریف و عناصر شاخص طراحی داخلی مثل صندلی های چندرنگ با جنس و اشکال مختلف و ریزه کاری های جذاب طراحی، ترکیب شده. کاناپه چرمی طرح قدیم با پایه های فلزی که در اتاق نشیمن قرار دارد با حضور گرم و رنگارنگ فرش و کتابخانه چوبی سفارشی که وسایل پخش صوت و تصویر را هم در خود جا داده ترکیب شده.

بازسازی ساختمان
نقطه اصلی و کانونی این خانه یعنی پارتیشن شیشه ای با چهارچوب فلزی و درب چرخشی چندمنظوره، ظاهری جوان و معاصر و باطراوت به کل ترکیب بندی طراحی داخلی خانه بخشیده.

بازسازی خانه به سبک مدرن

این مقاله را از دست ندهید: بازسازی واحد مسکونی قدیمی

داخل اتاق خواب هم از همین روش تقسیم بندی استفاده شده. یک پارتیشن شیشه ای شفاف با چهارچوب فلزی سفید و سبک، اتاق خواب و حمام را از هم جدا کرده، همچنین دکوراسیون حمام را به نوعی وارد اتاق خواب کرده. پارکت ارگانیک با طرح زیبا، سطوح بتنی پولیش خورده و کاشی کاری ها، از عناصر بافت دار و غنی این مجموعه به شمار می روند. بازسازی ساختمان به سبک مدرن در سرتاسر آپارتمان از اتسمفری شهری، باطراوت و معاصر برخوردار است.

بازسازی واحد مسکونی

بازسازی ساختمان

بازسازی خانه سی ساله به سبک مدرن

این بازسازی خانه سی ساله به سبک مدرن به دست یکی از شرکت های معتبر بازسازی، انجام شده است. طراح اصلی پروژه قصد داشت خاطرات ارزشمند صاحبان خانه را احیا، و یادگارهای قدیم را برایشان از نو مرور کند.

بازسازی خانه سی ساله به سبک مدرن

این ساختمان سه طبقه که در یکی از خیابان های وسط شهر ساخته شده، فرم باریکی دارد. طراحی نامناسب پنجره ها در این بازسازی ساختمان به سبک مدرن باعث شده باد یا نور طبیعی به داخل آن نفوذ نکند و فضای داخلش همیشه تاریک و مرطوب باشد. نتیجه این رطوبت دائمی، رشد موریانه است. همه این مشکلات در کنار قدیمی بودن ساختار و مرمت نکردن آن، زندگی روزمره را برای ساکنین خانه دشوار کرده.

بازسازی خانه سی ساله

طراح اصلی این پروژه، با طراحی خود محیط را بازتر کرده و به اعضای خانواده اجازه می دهد باهم تعامل بیشتری داشته باشند. هدف اصلی او، بهبود روابط خانوادگی با فضاسازی و طراحی مناسب است.

طراحی و دکور خانه سی ساله به سبک مدرن

بعد از تخریب اتاق های متفرقه و بی استفاده، و نقشه کشی دوباره، اعضای خانواده می توانند به راحتی در خانه تردد کرده و در تمام طول روز باهم در ارتباط باشند. با ساخت حیاط پشتی و جلویی، پنجره های سقفی و اتاق های سرباز، نور بیشتری وارد خانه می شود. با این ترتیب هردو مشکل روشنایی و تصفیه هوا حل شده، و اعضای خانواده در کنار یکدیگر از رقص نور آفتاب لذت می برند.

طراحی و دکور قدیمی

به این نوشته رای بدهید