در نقشه کشی و طراحی ویلای مدرن این فضای وسیع و یکسره خانه، با عناصری پر شده که در هر خانه برزیلی مدرن و لوکسی یافت می شود. عناصری مانند: وسایل مسی، روکش های چوبی پهن و مبلمان بزرگ و سفارشی چرمی. در ارتباط بودن با محیط اطراف و اشکال سبک و شفاف، خصوصیت به یاد ماندنی این خانه است.

نقشه کشی و طراحی ویلای مدرن نقشه کشی ویلای مدرن
عادت همیشگی این طراح به ساخت خانه های بزرگ و یکسره از فلز، شیشه و چوب و اتصال آن ها به محوطه بیرونی و نیاز مبرم صاحبخانه به داشتن سقف مرتفع و فضایی دلباز و روان، دست به دست هم داده و این ساختمان را به وجود آورده.

نقشه کشی و طراحی ویلا طراحی ویلای مدرن دکوراسیون ویلای مدرن
این نقشه کشی و طراحی ویلای مدرن از مواد و مصالح خام و خالصی مانند بتن، فولاد تقویت شده، شیشه، چوب و گرانیت ساخته شده. تعداد این بناها برای برآورده کردن نیازهای اساسی صاحبخانه ضروری بود. بعضی از این محل های گذار مثل تراس ها، محوطه استخر و آتریوم شیشه ای زیبا، فضای داخل خانه و باغچه ها را به هم متصل می کنند.

دکوراسیون ویلای مدرن دکوراسیون داخلی ویلا مدرن طراحی داخلی ویلا با تم چوبی
رنگبندی این نقشه کشی و طراحی ویلای مدرن ادغامی از رنگ های طبیعی مواد به کار رفته است. بازتابی از رنگ کاراملی و طلایی چوب، روی سطوح چرمی مبلمان و وسایل مسی دیده می شود. انواع مختلف طوسی که رنگ بتن و فولاد است، در نقاط مختلف خانه به کار رفته و شکوه و پختگی خاصی به این مجموعه داده. رنگ مشکی هم در نقش عناصر تاکیدی و جزئیات مبلمان حضور پیدا کرده. در نشیمن اصلی از پرداخت های ساده استفاده شده تا عناصر اصلی مثل روکش های چوبی، کفپوش های براق و چراغ های زیبای این اتاق به راحتی خودنمایی کنند.

دیزاین ویلای مدرن نقشه کشی و طراحی ویلای مدرن نقشه کشی ویلای مدرن اکسسوری های مدرن در ویلا دیزاین ویلای مدرن نقشه کشی و دیزاین ویلای شیک نقشه کشی و طراحی ویلای مدرن

5/5 - (2 امتیاز)