کافی شاپ مدرنی که امروز با آن آشنا می شوید به تازگی تاسیس شده و طراحی آن با الهام گرفتن از سفر به ایتالیا و اندونزی صورت گرفته. طراح، این کافی شاپ را برای همسرش که عاشق سفر به جنوب ایتالیا و اندونزی می باشد ساخته. این طراح از زیبایی های دو کشور الهام گرفت و کافی شاپی راه انداخت که ترکیبی از عناصر طراحی کافی شاپ به سبک ایتالیایی و اندونزی دو کشور باشد.

طراحی کافی شاپ به سبک ایتالیایی

در طراحی این کافی شاپ  روی دیوارهای سفید کافی شاپ، عناصر ساخته شده از چوب بامبو به چشم می خورد که فضایی آرامش بخش و مدرن به وجود آورده اند. در ابتدای ساختمان، یک اتاق شیشه ای نیمه خصوصی قرار دارد که با تعدادی کاناپه و میز دکور شده. یکی از دیوارهای این اتاق، پنجره های زمین تا سقف کافی شاپ است که چشم انداز خیابان را به نمایش می گذارد.

طراحی داخلی مینیمال و زیبا
فضای داخلی کافی شاپ دراز و باریک است، به همین خاطر پیشخوان در یک طرف قرار گرفته و از قفسه های جلوباز، یخچال و یک کابینت برای قرار دادن دستگاه قهوه ساز برخوردار می باشد.در طراحی کافی شاپ به سبک ایتالیایی پشت قفسه ها چراغ های مخفی نصب شده که یک گوشه کافی شاپ را روشن می کنند، برای نمایش مجسمه هنری هم از نورپردازی مخصوص استفاده شده.

طراحی مدرن کافی شاپ به سبک ایتالیایی
درست در کنار دیوارِ روبروی پیشخوان، تعدادی میز و صندلی مخصوص مشتری چیده شده. پارتیشن و پرده های سفید، این میز و صندلی ها را از هم جدا می کنند. با کشیدن پرده ها، مشتری از فضایی تقریبا خصوصی بهره مند می شود.

دکوراسیون کافی شاپ ساده و شیک

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی کافه تریا

هرچه به انتهای کافی شاپ نزدیک تر شوید، فضا تاریک تر می شود چون نور طبیعی چندانی نمی تابد. برای مبارزه با این وضعیت، طراح تعدادی چراغ با حباب های حصیری نصب کرده تا فضا پرنور شده و مشتری به انتهای مغازه جذب شود.

نورپردازی جذاب در کافی شاپ

5/5 - (5 امتیاز)