ساختمان زیبایی که می بینید، متعلق به یک شرکت سرمایه گذاری ژاپنی می باشد که به تازگی شعبه جدید خود را در سنگاپور تاسیس کردند. هدف اصلی در این پروژه، استفاده از عناصر فرهنگ ژاپن در طراحی و نمایش آن ها به شکلی مدرن و غیرمنتظره بود. در طراحی داخلی شرکت بازرگانی به ویژگی هایی از قبیل اصالت، وابی-سابی، مدولار بودن و خلوص توجه ویژه ای شده. چوب بلوط با رنگ گرم خود در کنار سطوح بتنی خودنمایی کرده و نمایانگر اصالت و نقص است. قاب مشکی پارتیشن های شیشه ای، نسخه مدرن درب های سنتی ژاپن به شمار می رود. درمقابل، بعضی از شبکه های این پارتیشن ها با کاغذ برنجی پوشیده شده.

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

پنل های کشویی، تردد و استفاده از اتاق ها را بسیار راحت می کنند چون در عرض چند ثانیه یک حریم کاملا خصوصی ایجاد می شود. لابی اصلی در طراحی داخلی شرکت بازرگانی مثل بقیه ادارات میز پذیرش ندارد. مهمانان بعد از ورود به ساختمان مستقیم به سالن استراحت و انتظار می روند. اتاق های جلسه از طراحی ساده و در عین حال بسیار گرم و صمیمی برخوردار هستند. از عناصر صمیمی و دلنشین این اتاق ها میتوان به کاغذدیواری های برنجی و پایه چراغ های مسی اشاره کرد.

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی داخلی شرکت بازرگانی دیگری را بررسی می کنیم

این ساختمان به تازگی برای یک شرکت تولید نرم افزار مدیریت تجارت، بازسازی و طراحی شده. ساختمانی که در سال 1982 ساخته شده بود، هم اکنون به یک بنای کاملا نوساز و مدرن تبدیل شده. یک سایه بان فلزی پهن و قلاب دوزی شده، بازدیدکنندگان را به داخل ساختمان راهنمایی میکند. بعد از عبور از لابی نوساز و زیبای ساختمان، با یک سرسرای بزرگ دو طبقه روبرو می شد
بازسازی ساختمان شرکت تولید نرم افزار : وسط لابی، یک سکوی چوبی قرار دارد که به محل نشیمن دنجی منتهی می شود. پشت این جایگاه، یک اثر هنری 6 متری شیشه ای و تعاملی نصب شده که با کمک یک استودیوی هنری الکترونیکی طراحی شده. ستون اصلی از 24 صفحه بدون قاب ساخته شده که همگی با سطوح آینه ای نیمه شفاف پوشیده شدند. اثر هنری داخل لابی همه ساعات روز را اعلام می کند که یادآور ناقوس کلیسا می باشد. روی صفحات نمایشی داخل لابی، جملات معروفی در زمینه “دانش” و “آموزش” با خطوط شبیه گچ نمایش داده می شود. تکرار، سرعت، تنوع و میزان ورود و خروج جمعیت در این سالن، روی نمایش این جملات تاثیر می گذارد.
بازسازی ساختمان شرکت تولید نرم افزار
بدون شک، معنای تقسیم بندی فضا و ارتباط موثر در این لابی به خوبی مشخص شده. از همین قسمت بازدیدکننده تا حدودی با محتوا و فضای دو طبقه بعدی آشنا می شود. طبقاتی که محل آموزش، اتاق های مدیریتی، سالن نمایش در گالری و رستوران طبقه همکف را در خود جای داده اند.

بازسازی ساختمان شرکت تولید نرم افزار

بازسازی ساختمان شرکت تولید نرم افزار : رستوران بخش تمرین، کاملا مدرنیزه و به بخش های مختلف با کاربری های تفریحی گوناگون تقسیم شده. سوراخ سوراخ بودن دیوارهای جدید این قسمت، چشم انداز جدیدی از سرسرا را به نمایش گذاشته. چندین واحد مدرن با سیستم های تردد آزاد در کنار یک رستوران زیبا که از چند مدل مختلف نشیمن و یک بخش مخصوص نوشیدنی برخوردار است، قرار گرفتند. در قسمت کافه و نوشیدنی که قابلیت جدا شدن از رستوران را دارد، یک مغازه کوچک برای عرضه محصولات خود شرکت ساخته شده. همه این قسمت ها با طراحی ظریف و حساب شده سقف مشخص شده اند.

بازسازی ساختمان شرکت تولید نرم افزار

اگر علاقه مند به تغییر دکوراسیون هستید وارد صفحه طراحی دکوراسیون دفتر کار شوید

بازسازی ساختمان شرکت تولید نرم افزار : سقف مجموعه، یک سازه معلق و آکوستیک است. اکثر میز و صندلی ها و همچنین پایه چراغ هایی که با عناصر فلزی تزئین شده اند، مخصوص رستوران طراحی شده. هشت پایه چراغی که از کازینوی ساختمان پیشین به یادگار مانده، اکنون به صورت دسته ای و با ظاهری نو در کافه به نمایش درآمده اند. یک پلکان پهن و بزرگ، مهمانان را از سرسرا به گالری طبقه اول راهنمایی میکند. در حال حاضر یک نمایشگاه موقت از بخش آموزش شرکت در گالری برقرار است.

بازسازی ساختمان شرکت تولید نرم افزار

بازسازی ساختمان شرکت تولید نرم افزار

5/5 - (1 امتیاز)