طراحی آپارتمان برای خانواده 4 نفره : آپارتمانی که می بینید، زمانی گاراژی بیش نبوده. خانواده 4 نفره ای که در آن ساکن هستند، از دو طراح معروف کمک خواستند تا این ساختمان عجیب و غریب با نقشه غیرعادی را به یک خانه قابل سکونت تبدیل کنند. این آپارتمان فقط یک پنجره دارد که تنها سردرب فضای نشیمن محسوب می شود. به همین خاطر همه اتاق ها رو به پنجره ساخته شدند تا به کمک دیوارهای شیشه ای خود، از نور طبیعی محیط نهایت استفاده را ببرند. طراحی آپارتمان برای خانواده 4 نفره

این خانه از نقشه یکسره و باز برخوردار است. روبروی نشیمن، آشپزخانه ای به همراه جزیره قرار دارد. میز روی جزیره قابل گسترش و پهن تر شدن است.

دکوراسیون منزل برای خانواده 4 نفره
در عکس زیر، یکی از اتاق های شیشه ای مذکور و راهروی خانه را می بینید که با کمد و کشو پر شده و به ورودی اتاق های خواب و درب ورودی منتهی می شود.

ایده خلاقانه برای اتاق خواب
در این طراحی آپارتمان برای خانواده 4 نفره، اتاق خواب اصلی، یک درب منحنی دارد. ارتفاع بلند سقف و دیوار شیشه ای، به پرنور شدن اتاق کمک می کنند. وجود پرده ها هم برای ایجاد حریم خصوصی در صورت نیاز است.

طراحی آپارتمان برای خانواده 4 نفره
کاشی های مشکی دیواری و کاشی های رنگارنگ و طرح دار روی زمین، حمام و سرویس بهداشتی سفید این خانه را زیبا کرده اند.

طراحی آپارتمان برای خانواده 4 نفره
در انتهای راهرو، فضایی مخصوص کودکان تعبیه شده. این فضا از ارتفاعی کم، محیطی دلباز برای بازی و پله های سفیدی که به اتاق خواب زیرشیروانی منتهی می شوند برخوردار است.

در این طراحی آپارتمان برای خانواده 4 نفره اتاق خواب زیرشیروانی، فضای کافی برای قرار دادن دو تختخواب را دارد. یک تورِ ساده برای جلوگیری از افتادن کودکان از روی تخت استفاده شده.

5/5 - (1 امتیاز)