با استفاده از قفسه های زاویه دار و چندنبش، می توان زوایا و گوشه های بی استفاده خانه را به کار گرفت. در ادامه با 6 مدل طراحی قفسه های دکوراتیو آشنا می شوید. ببینید چطور می توانید از کنج های خالی به نحو احسن استفاده کنید.

طراحی قفسه های دکوراتیو
1-قفسه معلق
اولین نمونه ای که در طراحی قفسه های دکوراتیو می بینید، به اندازه میزِ کار عرض دارد و در گوشه اتاق نصب شده. همانطور که می بینید فضای زیادی برای قرار دادن وسایل شخصی روی قفسه ها وجود دارد. معلق بودنِ آن ها، باعث شده بسیار مرتب و خلوت به نظر برسند.

طراحی قفسه های دکوراتیو

2- قفسه چهارضلعی
دو ردیف قفسه دونبش و چهارضلعی، یک کتابخانه زیبا و قابل دسترس به وجود آورده.

طراحی قفسه های دکوراتیو
3- قفسه چراغ دار
با نصب چراغ های توکار داخل قفسه، به لوازم دکوری و شخصی خود جلوه بدهید و یک فضای مناسب و دنج برای مطالعه درست کنید.

انواع قفسه های دکوراتیو
4- قفسه سفارشی
قفسه های سفارشی، مطابق ابعاد و موقعیت کنج دیوار شما و کاملا متناسب با سلیقه و نیاز شما ساخته می شود. اگر ظاهر لطیف و ملایم تری می خواهید، می توانید بگویید گوشه ها را منحنی بسازند.

انواع قفسه های دکوراتیو
5- قفسه تقریبا نامرئی
این قفسه های سفید و معلق، همرنگ دیوار هستند. این انتخاب باعث شده بیشتر از بدنه قفسه، لوازمی که روی آن هستند به چشم بیایند.

انواع قفسه های دکوراتیو
6- قفسه چندمدل
لازم نیست همه طبقات قفسه زاویه دار و دونبش باشند. بعضی از آن ها می توانند روی دیوار بعدی ادامه پیدا کرده و بعضی دیگر روی دیوار اول خاتمه پیدا کنند. با این کار هم فضای زیادی برای وسایل خود دارید، هم صاحب یک دکور خاص و منحصر به فرد می شوید.

انواع قفسه های دکوراتیو

5/5 - (1 امتیاز)