این شرکت که به تازگی طراحی و ساخته شده، دفتر کارِ تعدادی از شرکت های تازه تاسیس شده محلی را تامین می کند. تنها درخواستی که از شرکت طراحی داخلی داشتند، احیای معنای “فضای کاری چندکاربره” بود. عبارتی که توسط جامعه پی ریزی شده. این شرکت، یک محیط کاری منعطف و صمیمی در اختیار شرکت های نوپا گذاشته و آن ها را به خلق جامعه ای جدید و لذت بردن از توازن بین کار و زندگی در این طراحی داخلی شرکت با آجر تشویق می کند.

طراحی داخلی شرکت با آجر طراحی داخلی شرکت با آجر

طراحی داخلی با آجر

در این طراحی داخلی شرکت با آجر شرکت مسئول پروژه، یک سوله 4300 متری متروکه را به محیطی منحصر به فرد و مقبول عموم تبدیل کرد و موفق شد ویژگی های بومی ساختمان را حفظ کند. در قلب ساختمان، یک آتریوم (میان تالار) سبز رنگ بسیار مرتفع (دو برابر حد معمول) قرار دارد که جایگاه چند میز کار چندکاربره و یک فضای مخصوص برگزاری رویدادهاست که در دسترس عموم قرار دارد.

طراحی داخلی شرکت با آجر
در هر طبقه از طراحی داخلی شرکت با آجر دو ردیف فضای کاری خصوصی قرار دارد که سالن اصلی را احاطه کرده اند. این فضاها شامل دفاتر کاری بسته، اتاق جلسه، آشپزخانه و اتاق های کمکی متحد المرکزی می شوند که رو به دیواره های چوبی مرکز سالن قرار گرفته اند. هرچه به مرکز نزدیک شوید، طراحی داخلی وسعت بیشتری پیدا کرده و تعامل بیشتری بین اتاق ها برقرار می شود.

طراحی داخلی شرکت با آجر
پلکان یک تکه مشکی فولادی، تنها اثر معماری این ساختمان است که در طول بازسازی دست نخورده باقی ماند و با نمای جدید و معاصر خود، طبقات مختلف را به هم وصل می کند.

دیزاین شرکت با آجر
این شرکت با حفظ نمای آجر قرمز داخل ساختمان و چهارچوب فولادی و مشکی پنجره ها، به میراث تاریخی ساختمان ادای احترام کرده. نقاط قدیمی و از کار افتاده این ساختمان که روزی محل انجام کارهای مکانیکی و صنعتی بودند، اکنون جانی دوباره گرفته و فعالیت های مدرن را به چشم خود می بینند. جای خالی آسانسور، به محل گپ و گفت و تعامل افراد تبدیل شده.

دیزاین شرکت با آجر
مبلمان و اثاثیه ملایم و لطیف، گل و گیاه سبز و شاداب، و ظاهر ملموس ولی مستحکم چرم و چوب که در تمام نقاط ساختمان به چشم می خورد، هر بیننده ای را به یاد فضای گرم و صمیمی یک خانه می اندازد. همه این عناصر کنار هم جمع شده تا ظاهر خشک و صنعتی آجر و بتن پولیش شده را خنثی کنند. این شرکت با ساخت فضاهایی مانند استودیوی سلامتی، اتاق مادر، باشگاه، کافه و اتاق مراسم، توانسته بین فضای کار و زندگی توازن برقرار کند. رمز موفقیت تیم طراحی در این بود که می دانستند دقیقا چقدر اضافه کرده و چه عناصری را حفظ کنند، چطور توازن برقرار کرده و یک اجتماع جدید بسازند.

دیزاین شرکت با آجر دیزاین شرکت با آجر دیزاین شرکت با آجر معماری داخلی شرکت با آجر معماری داخلی شرکت با آجر معماری داخلی شرکت با آجر معماری داخلی شرکت با آجر

5/5 - (2 امتیاز)