طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

ساختمان زیبایی که می بینید، متعلق به یک شرکت سرمایه گذاری ژاپنی می باشد که به تازگی شعبه جدید خود را در سنگاپور تاسیس کردند. هدف اصلی در این پروژه، استفاده از عناصر فرهنگ ژاپن در طراحی و نمایش آن ها به شکلی مدرن و غیرمنتظره بود. در طراحی داخلی شرکت بازرگانی به ویژگی هایی از قبیل اصالت، وابی-سابی، مدولار بودن و خلوص توجه ویژه ای شده. چوب بلوط با رنگ گرم خود در کنار سطوح بتنی خودنمایی کرده و نمایانگر اصالت و نقص است. قاب مشکی پارتیشن های شیشه ای، نسخه مدرن درب های سنتی ژاپن به شمار می رود. درمقابل، بعضی از شبکه های این پارتیشن ها با کاغذ برنجی پوشیده شده.

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

پنل های کشویی، تردد و استفاده از اتاق ها را بسیار راحت می کنند چون در عرض چند ثانیه یک حریم کاملا خصوصی ایجاد می شود. لابی اصلی در طراحی داخلی شرکت بازرگانی مثل بقیه ادارات میز پذیرش ندارد. مهمانان بعد از ورود به ساختمان مستقیم به سالن استراحت و انتظار می روند. اتاق های جلسه از طراحی ساده و در عین حال بسیار گرم و صمیمی برخوردار هستند. از عناصر صمیمی و دلنشین این اتاق ها میتوان به کاغذدیواری های برنجی و پایه چراغ های مسی اشاره کرد.

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی داخلی شرکت بازرگانی

نوشتن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *