این ساختمان، دفترِ اصلی یکی از شرکت های ساختمانی در سانفرانسیسکو است. این شرکت قصد دارد با طراحی و ساخت و ساز هوشمندانه، تحول بزرگی در این صنعت ایجاد کند. هدفی که در تک تک اتاق ها و اجزای این ساختمان به وضوح مشخص است. این دکوراسیون داخلی شرکت ساختمانی حاصل ترکیب برنامه ریزی حساب شده، چیدمان دقیق، عناصر چوبی، رنگ سفید و البته رنگ قرمز است که در همه پروژه های این شرکت به کار می رود. همه هدف این مجموعه، ایجاد فضایی بود که مشوق همکاری، برقراری ارتباط و استفاده از تکنولوژی امروزی باشد.

دکوراسیون داخلی شرکت ساختمانی دکوراسیون داخلی شرکت ساختمانی

نمونه کار دکوراسیون داخلی شرکت ساختمانی

این دکوراسیون داخلی شرکت ساختمانی در مدت زمان کوتاه و با همکاری بین مشتری و طراح انجام شد. طراح پروژه سعی کرد با حفظ بخشی از مصالح و خصوصیات قبلی ساختمان، یک نتیجه قابل قبول ارائه کند. قاب بزرگ و قرمزی که به محض ورود به دفتر می بینید، مثل یک قاب عکس، چشم اندازهای زیبای شهر را در دل خود جا کرده. بسیاری از برج هایی که در این قاب آمده اند، پروژه های در حال انجام همین شرکت هستند. این قاب بزرگ و قرمز، که به وسیله نورپردازی های هاله وار جلوه گرفته، یکی از جسورانه ترین اقدامات طراح در این پروژه بوده. تعدادی میز و صندلی راحتی در این اتاقک قرار گرفته که برای نشستن مدعوین یا برگزاری جلسات و تعامل های گروهی، بسیار مناسب است. بعضی از تصاویر گرافیکی و پیام های متنی که روی در و دیوار دفتر می بینید، نماد برند شرکت هستند.

دکوراسیون داخلی شرکت ساختمانی
فضای داخل شرکت، به صورت L طراحی شده. راهرویی که به موازای کمدهای شخصی پرسنل و یک گالری هنری ساخته شده، دو ضلع این فضا را به هم متصل کرده. یک ضلع با دفاتر اداری شخصی، و ضلع دیگر با اتاق های کار جمعی پر شده. نقطه مقابل این فضا، یک آزمایشگاه هوشمند برای کارهای تعاملی ساخته شده. این اتاق، پرسنل را به همکاری و تعامل فکری و نظارت پروژه ها از راه دور تشویق می کند. این آزمایشگاه، مانند غاری است که با پیشرفته ترین تکنولوژی روز ساخته شده و نمونه کوچکی از پروژه های در حال انجام خود شرکت است. در قسمت انحنای طرح L، یک میز کار بزرگ قرار دارد که به فضای سنتی و معمولی شرکت، کمی تنوع می دهد. این میز، یک فضای پرنور و وسیع برای همکاری و گپ و گفت صمیمانه پرسنل است.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی شرکت بازرگانی

طراحی معماری اداری طراحی معماری اداری طراحی معماری اداری معماری داخلی شرکت ساختمانی معماری داخلی شرکت ساختمانی
منبع: retaildesignblog

5/5 - (1 امتیاز)