شرکتی که این آپارتمان را طراحی کرده، عادت به بهینه سازی فضاهای کوچک و فشرده و استفاده از ساده ترین قوانین ممکن برای بهبود کاربری و بازسازی خانه 75 متری محیط دارد. این خانه کوچک که در یکی از شلوغ ترین نقاط شهر شانگهای قرار دارد هم طبیعتا با همین روش ها طراحی شده چون با یک چرخش 10 درجه ای، به طرز عجیبی فضا بزرگ تر شد.

بازسازی خانه 75 متری بازسازی خانه 60 متری
فضای قابل استفاده خانه 50 مترمربع بود ولی از امکانات ضروری روزمره مثل انباری، دفتر کار، فضای تفریح و بازی و غیره برخوردار نبود. برای حل این مشکل، تعدادی “جعبه کاربردی” برای ادغام این ضروریات طراحی شد تا همه آن ها داخل این جعبه ها قرار بگیرند. فضای خالی بین جعبه ها هم محل تفریح و بازی محسوب می شود. آپارتمانی که یک اتاق معمولی بیشتر نبود، به یک فضای دلباز و یکسره و کاربردی تبدیل شد. کابینت زرد آشپزخانه، بیش از هر وسیله دیگری جلب توجه می کند. با این بازسازی، در بازسازی خانه 75 متری این خانه از حالت خفقان و گرفتگی نجات پیدا کرد.

بازسازی خانه 60 متری
البته بعد از ساخت این جعبه ها، مشکلات متعددی در دکوراسیون داخلی این آپارتمان کوچک به وجود آمد. به طور مثال جعبه تفریح و بازی، سد معبر کرد و جلوی دیده شدن کل خانه را گرفت. به همین خاطر تغییرات کوچکی در بازسازی خانه 75 متری ایجاد کردند و همه جعبه ها را 10 درجه چرخاندند. به این ترتیب همه مشکلات به راحتی حل، و البته تقاطع های جالبی هم ایجاد شد. یکی از این تقاطع ها در کنار “جعبه استراحت” ایجاد شده که برای نصب یک پلکان با کمدهای مخفی جای بسیار مناسبی است. در تقاطع داخل نشیمن، یک جعبه نورِ مثلثی نصب شده که فضا را بسیار روشن و زیبا می کند.

طراحی و بازسازی خانه 60 متری طراحی داخلی و بازسازی خانه 60 متری
در بازسازی خانه 75 متری وجود انباری بسیار مهم است. انباری این آپارتمان، بیشترین حجم از فضا را به خود اختصاص داده. در بقیه جعبه های کاربردی هم شاهد تعدادی کمد و کشوی پراکنده هستیم که به صورت مخفی، نمایشی یا هل دادنی-کشیدنی طراحی شده اند. آشپزخانه اُپن، میز غذاخوری تاشو، و سرویس بهداشتی مخفی هم به صرفه جویی در استفاده از فضا کمک به سزایی کرده اند.

بازسازنه آپارتمان 60 متری
استفاده از آینه و اجزای حاوی آینه، به بزرگنمایی محیط کمک می کنند. در چین، تا زمانی که در تخت هستید نباید به تصویر خود در آینه نگاه کنید چون تابو محسوب می شود. آینه های بزرگ، فضا را دنج تر و صمیمی تر می کنند. اما این شرکت طراحی با ذکاوت تمام، آینه ها را جایی نصب کرده که هم جلوی چشم افراد نباشند، هم خانه را بزرگ تر نشان بدهند.

طراحی خانه 60 متری

این مقاله را از دست ندهید: بازسازی خانه 100 متری

در این بازسازی خانه 75 متری بخشی از ستون ها و دیوارهای قبلی خانه دست نخوره باقی مانده، و با ظاهر عریان خود، طرح اجمالی ساختمان را نشان می دهند. عریان بودن این سطوح، چرخش 10 درجه ای اجزای داخلی ساختمان را به وضوح نشان می دهد که به تنهایی فضای خانه را جالب تر می کند. این شرکت، با کمک راهکارهای کاربردی و خلاقانه و بدون برهم زدن ساختار اصلی ساختمان، این خانه را به محیطی بزرگ تر و دلبازتر تبدیل کرده.

معماری داخلی خانه 60 متری

5/5 - (2 امتیاز)