هنگامی که سن آپارتمان ها زیاد می شود، فرسوده می شود و خرابی های زیادی در قسمت های مختلف خانه به وجود می آید. بهترین راه برای اینکه از این خرابی ها جلوگیری کرد این است که آپارتمان را بازسازی کرد. با بازسازی خانه قسمت های فرسوده خانه ترمیم می شود. علاوه بر آن می توان با تغییر نقشه ساختمان، فضاهای دلخواه خود را اضافه کرد. اگر شما قصد بازسازی آپارتمان 65 متری کوچک خود را دارید، به دلیل کوچک بودن آن باید برنامه ای بریزید تا فضاهای بیشتری بعد از پروژه در دسترس قرار بگیرد تا خانه بزرگتر دیده شود. به همین دلیل بازسازی آپارتمان ها با متراژ کوچک اهمیت زیادی دارد و قبل از شروع پروژه باید اطلاعات کافی به دست آورید و این کار را به افراد حرفه ای بسپارید.

بازسازی خانه 65 متری

بازسازی خانه 65 متری معمولاً به علت استفاده بهتر از فضاها انجام می شود. در این مد بازسازی ها، معمولاً برخی از دیوارها حذف می‌شوند تا فضا را بازتر و پرنورتر کنند. همچنین می توان آشپزخانه و حمام را بازسازی کرد تا به فضاهای مدرن و جذاب تری تبدیل شوند. همچنین می‌توانید از انتخاب متریال‌های جدید و دکوراسیون مطابق با سلیقه خود استفاده کنید تا خانه جدید و زیباتری ایجاد شود. این پروسه نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، صرفه‌جویی در فضا و مدیریت منابع مالی و زمانی است تا به نتیجه‌ مطلوب دست یابید. خیلی از افراد به دلیل عدم تجربه نمی توانند به خوبی این موارد را مدیریت کنند. به همین دلیل می توانید در بازسازی خانه 65 متری خود از شرکت آرین دکور کمک بگیرید.

بازسازی آپارتمان کوچک

بازسازی واحد 60 متری

اگر شما یک واحد 60 متری دارید که دیگر قدیمی شده و نیاز به فضاهای جدید دارید تا دکوراسیون خانه خود را مدرن و به روز کنید، نیاز به یک تغییر اساسی دارید.این تغییر اساسی با بازسازی به دست می آید. برای بازسازی واحد 60 متری می توانید با توجه به نیازهای خود رنگ آمیزی، کاغذ دیواری، تغییر نقشه و فضاهای خانه، تغییر کف و سقف خانه را انجام دهید. برای بازسازی واحد 60 متری خود اگر برنامه ای ندارید، بهتر است با مشاوران حوزه بازسازی ارتباط بگیرید.

ارتباط با آرین دکور

انجام بازسازی آپارتمان 60 متری

برای انجام بازسازی آپارتمان 60 متری باید مراحل آن را بدانید تا با هر کارشناس و یا مهندس خواستید همکاری داشته باشید، روال کار پروژه را بدانید.

  1. برنامه‌ریزی و طراحی
  2. تخریب
  3. تعمیرات ساختاری
  4. برق و لوله‌کشی
  5. نصب پنجره‌ها و درها
  6. دیوارکشی و کفپوش
  7. دکوراسیون و تزئینات
  8. نصب تجهیزات و اجزاء داخلی
  9. پایان کار تمیزکاری نهایی
  10. تحویل خانه

اگر این کار ها را به خوبی انجام دهید، منزل شما بعد از بازسازی بسیار خوب می شود. البته توجه داسته باشید که هر کدام از این مواردی که گفته شد، جزئیات زیادی دارد که باید تمام آنها به صورت اصولی انجام شود. پس باید اطلاعات خود را در زمینه بازسازی تکمیل کنید.

بازسازی آپارتمان 65 متری کوچک

بازسازی یک آپارتمان 65 متری کوچک میتواند یک فرصت ایده آل برای رسیدن به منزلی کوچک و درعین حال شیک باشد. روش های مختلفی برای ایجاد یک فضای کاربردی برای آپارتمان های کوچک وجود دارد. با توجه به هدف خود و ازهمه مهم تر بودجه ای که می خواهید برای شروع این بازسازی اختصاص دهید، می توانید از موارد فوق برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنید.

  • تعویض پارکت های کف تمام اتاق ها یا فقط بخشی از خانه مثل آشیپزخانه
  • ایجاد نورپردازی جدید برای روشن تر نشان دادن فضا
  • تعویض قاب پنجره ها و درب ها
  • بازسازی سرویس های بهداشتی و تغییر سرامیک ها از رنگ های تیره به رنگ های روشن

نمونه بازسازی آپارتمان 65 متری

بعد از یک بازسازی اساسی، این بازسازی آپارتمان 65 متری که تا مدتی قبل یک فضای شلوغ و فشرده و به هم ریخته بیش نبود، به خانه ای مدرن، کاربردی، ساده با حال و هوای شهری، ورودی دلباز و یک آشپزخانه بزرگ تبدیل شد.

بازسازی آپارتمان 65 متری
آشپزخانه کوچک و فشرده دم ورودی، جای خود را به انباری بزرگ با طراحی مدرن کلاسیک داده. یکی از راهکارهای مدرن در این بازسازی آپارتمان 65 متری یکسره کردن نقشه خانه و متصل کردن آشپزخانه، غذاخوری و نشیمن به یکدیگر بود. بیشترین رنگی که در دکوراسیون داخلی دیده می شود رنگ های طبیعی، تیره و رنگبندی های گرم با سایه هایی از آبی است. اما روکش های چوبی وسیع، مبلمان سفارشی، وسایل روی دیوار، بافت سنگین و تیره پرده ها و حجم زیادی از رنگ تیره در طراحی داخلی، ظاهر کلی آپارتمان را به طرف تیرگی سوق میدهد. تضاد بین آبی و قهوه ای از نکات جذاب و چشمگیر این دکوراسیون است.

بازسازی آپارتمان 65 متری

این مقاله را از دست ندهید: بازسازی خانه 75 متری

مبلمان و اثاثیه این خانه از تعداد زیادی قطعات سفارشی و خاص تشکیل شده، از جمله: انباری کوچک دم ورودی، کمد و کشوهایی که داخل روکش چوبی دیوار نشیمن نصب شده، میز معلقی که بخشی از ساختار تخت اتاق خواب اصلی به شمار می رود و غیره. این نوع وسایل و مبلمان نه تنها در زندگی شهری و آپارتمان های کوچک بسیار کارآمد هستند، بلکه زیبایی و هویت منحصر به فردی به ترکیب بازسازی آپارتمان 65 متری می بخشند. این خانه پر از ترکیب بندی های ساده، کاربردی و گویاست.

بازسازی آپارتمان 65 متری
اتاق خواب و حمام به وسیله دیوار و سازه های شیشه ای به هم متصل شده اند؛ یک راهکار کاملا جدید و مُد روز. از خصوصیات بارز اتاق پذیرایی باید به عناصر مشکی حساب شده و LED گرافیکی و هندسی جذاب آن اشاره کرد. این تصویرسازی مدرن با بافت های گرم و زیبای انتهای نشیمن، یعنی پرده ها، تکمیل می شود. وجود کاناپه آبی روشن، به خطوط صاف و زوایای مشکی این سالن استحکام بخشیده.

بازسازی آپارتمان کوچک65متری

4.5/5 - (2 امتیاز)